Actualizare Google 2019 (Ce s-a schimbat?)
Ce schimbări a adus această actualizare Google din 2019?
Google a confirmat actualizarea, dar nu a oferit prea multe detalii despre actualizarea aceasta dar ceva cu siguranță s-a schimbat.
De obicei atunci când Google vine cu o actualizare, își modifică algoritmul pentru a returna rezultatele căutării mai relevante utilizatorilor săi.
După această actualizare vedem în medie o scădere a traficului cu 20% pentru site-urile afectate de actualizarea din septembrie 2019.
În ceea ce privește recuperarea clasamentelor, Google și-a reafirmat pur și simplu afirmațiile anterioare despre actualizări de bază. Sunt normale, nu vizează nimic special, ci o actualizare a algoritmului în ansamblu. Iar cea mai bună modalitate de a vă asigura că site-ul dvs. nu este afectat negativ este să continuați să produceți conținut de calitate.
Pentru că nu s-au oferit prea multe informații marketerii trebuie să descifreze de ce unele site-uri sunt lovite din greu de actualizarea Google din septembrie 2019.
Mai jos sunt presupunerile.
Este posibil ca Google să perfecționeze termenii pentru care se clasifică site-urile.
Analizând rapoartele primite, se pare că multe pagini pierd clasamentul pe cuvinte cheie – specific, cuvinte cheie longtail.
În multe cazuri, nu a existat nicio schimbare în poziția de clasare pentru termenii de vârf. În schimb, a afectat termenii sau cuvintele cheie lungi care nu prea se potriveau cu pagina. Se pare că algoritmul a strâns termenii și i-a perfecționat pentru a se potrivi mai bine cu intenția de căutare.
Interesant, clasarea cuvintelor cheie a rămas aceeași pentru pozițiile 1 până la 3 și 4 până la 10. Dar a scăzut pentru pozițiile formate din cuvinte lungi. De fapt, am observat cazuri în care clasarea cuvintelor cheie pe pagina 1 a crescut efectiv pe poziție. În timp ce cuvintele cheie totale au scăzut.
Puteți vedea un exemplu în acest sens aici:
Actualizare de bază Google septembrie 2019. Cuvintele cheie lungi par să fie afectate.
Acest raport arată că, în timp ce cuvintele cheie din pozițiile de top se mențin constant. Cuvintele cheie din cele 21+ poziții au pierdut poziția.
Aceasta ar putea fi o cauză a update-ului Google asupra unor cuvinte cheie mai lungi. Acestea par să nu fie la fel de relevante pentru pagina lor asociată. Se pare că Google face un efort pentru a potrivi cuvintele cheie mai strâns cu intenția utilizatorului și, prin urmare, fiind mai special cu cuvintele cheie pe care le potrivește cu o anumită pagină.
Aruncați o privire la această captură de ecran:
Actualizare de bază Google septembrie 2019
Prezintă o pierdere clară a poziției pentru cuvintele cheie care nu sunt direct legate de conținutul de pe pagina dată.
Dacă este așa înseamna că asta poate perfecționa strategia de conținut pentru a viza doar cele mai relevante și punctuale cuvinte cheie din conținutul dvs., mai degrabă decât să parcurgeți termeni mai generali.
Căderea nu depinde de mobil sau desktop.
Deși Google depinde mai mult de rezultatele mobile pentru indexare și clasare, se pare că cererile au fost afectate în mod egal pe mobil și pe desktop.
Analiza noastră arată că ambele au fost afectate.
Ce lucruri noi aduce această actualizare Google 2019
Din câte ne putem da seama, această ultimă actualizare este încercarea Google de a reduce din ce în ce mai mult intenția utilizatorului. Astfel se elimină cuvinte cheie care nu sunt deosebit de relevante într-o anumită pagină.
Continuați, acordați atenție strategiei dvs. de cuvinte cheie și continuați să vă monitorizați clasamentul în următoarele săptămâni.
Pentru analiază seo, sau pentru sfaturi și optimizare seo încercați platforma noastră de la webmastertools