Verificare erori ex. (Eroare 404)
Verificare erori
Cum găsiți și remediați o eroare 404 pe un site web?
Dacă cineva vizitează site-ul dvs. web și va întâlni o pagină cu cod de eroare 404 sau pagina nu a fost găsită înseamnă că se poate poate că acel vizitator a introdus un URL în mod incorect. Sau poate a făcut clic pe un link care le-a dus la o pagină care nu mai există pe site-ul dvs. web.
Indiferent de motivul pentru care au ajuns la o eroare 404, trebuie să știți cum aceste vizite la eroarea 404 afectează afacerea dvs.
De ce?
Pentru că erorile 404 creează o experiență de utilizator proastă și neplăcută pentru utilizatori. Îi determină să părăsească site-ul dvs. Pe scurt, asta înseamnă că pierzi clienți.
Îți poți permite să pierzi clienți? Desigur că nu.
Odată găsită eroarea, trebuie rezolvată după ce a fost identificată. Asta pentru a nu mai pierde clienți. Trebuie să remediați fiecare eroare 404 întâlnită de vizitatorii dvs. Există diferite modalități de remediere a erorilor. În funcție de natura erorii și de impactul pe care îl are eroarea.
-
Cum găsiți eroare 404 ?
- Google Search Console
- Odată găsit, ce opțiuni aveți pentru a remedia 404 erori?
- Ce instrumente SEO vă pot ajuta în acest proces?
- Să răspundem la aceste întrebări în trei părți:
– Găsire fiecare 404 eroare care nu a fost găsită.
– Verificarea verificatorilor de linkuri rupte și a monitoarelor de eroare.
– Remediarea erorilor 404 pe site-ul dvs. web.
– Găsirea fiecare pagină cu eroare 404 nu a fost găsită.
Primul pas în găsirea erorilor 404 este:
De a determina ce instrumente veți folosi. Există o mulțime de opțiuni. înainte de instrumentele specifice, să vorbim despre ce așteptări ar trebui să avem de la aceste instrumente, inclusiv cerințele generale și tipurile de date specifice pe care aceste instrumente ar trebui să le ofere.
Cerințe pentru instrumentele de monitorizare a erorilor
Găsiți erori din toate sursele.
Oamenii pot găsi o eroare 404 pe site-ul dvs. web în multe locuri diferite. – Pot face clic pe un link necorespunzător în rezultatul căutării. Pot găsi o adresă URL mai veche care nu mai este disponibilă. Într-un e-mail mai vechi. Indiferent de sursa de eroare, instrumentul .(instrumentele) de monitorizare a erorilor trebuie să vă ajute să priviți fiecare loc în care vizitatorii s-ar putea confrunta cu erori care nu au fost găsite. Nu puteți remedia 100% din cele 404 de erori ale site-ului dvs. web, numai dacă instrumentul dvs. de monitorizare a erorilor constată doar în 20% din cele 404 de erori ale site-ului dvs.
Raport despre pierderi erori 404.
Orice instrument de verificare a legăturilor pierdute sau instrument de monitorizare a erorilor pe care îl utilizați trebuie să vă spună în ce constă eroarea 404. Când vizitatorii întâlnesc pagini stricate, aceștia pleacă și asta înseamnă că acei potențiali clienți fac clic pe site-ul dvs. web. Sau, dacă Google întâmpină o mulțime de erori atunci când crawlează site-ul dvs. web. Asta ar putea să vă coste clasamentul în rezultatele cheie ale căutării. Trebuie să știți câți vizitatori pierdeți din cauza erorilor 404. Acest lucru vă ajută să acordați prioritate remedierii erorilor 404 alături de miile de alte lucruri pe care trebuie să le faceți.
Vă ajută să remediați erorile 404
Găsirea erorilor este un lucru important . Totuși tot ceea ce trebuie să faceți este să remediați erorile 404. – Nu toate instrumentele de monitorizare și verificare a erorilor vor face asta. Unele instrumente vă pot spune unde sunt localizate legăturile pierdute. Altele ar putea sugera locuri pentru redirecționarea erorii. Cu cât instrumentul de verificare a legăturilor oferă mai mult ajutor despre modul de remediere, cu atât mai rapid puteți remedia eroarea 404 și mai repede puteți opri pierderea clienților din cauza acelor erori 404.
Ușor de instalat și configurat
În cele din urmă, orice instrument folosiți pentru a verifica erorile 404 pe site-ul dvs trebuie să fie ușor de utilizat și ușor de instalat. Timpul petrecut în configurarea unui instrument este timpul pe care l-ai putea cheltui pentru alte sarcini.
Datele de care aveți nevoie despre cele 404 erori ale site-ului dvs.
Ce ar trebui să vă spună instrumentele dvs. de monitorizare a erorilor despre cele 404 de erori ale site-ului dvs. web? Ce date aveți nevoie pentru a lua decizii în cunoștință de cauza cu privire la activitatea de eroare 404 a site-ului dvs.?
Câți vizitatori au înregistrat o eroare 404?
Trebuie să știți câți oameni văd o eroare 404. Pagina are nu a fost găsită pe site-ul dvs. web pentru a vă ajuta să înțelegeți cât de mare este o problemă de 404 erori pentru site-ul dvs. și afacerea dvs.
Unde au găsit vizitatorii 404 de erori?
Majoritatea oamenilor găsesc cele 404 de erori ale site-ului dvs. din altă parte decât site-ul dvs. Acest lucru poate fi de pe un alt site web, un buletin de e-mail, un rezultat de căutare, o rețea de socializare sau o vizită dintr-un marcaj învechit. Indiferent de locul în care oamenii au găsit eroarea 404, trebuie să știți despre ea.
Ce au făcut vizitatorii după ce au întâmpinat o eroare 404?
Vizitatorii au rămas pe site-ul dvs. web după ce au întâmpinat eroarea 404 care nu a fost găsită? Sau au plecat (așa cum o fac majoritatea oamenilor)? Dacă au rămas pe site-ul dvs. web, ce pagini au urmărit oamenii?
Trebuie să verificați paginilile cu eroare 404, și să scăpați de această eroare.
Acum înțelegem la ce să ne așteptăm și ce date avem nevoie pentru a găsi erori care nu au fost găsite, să vorbim despre diferitele tipuri de instrumente pe care le avem disponibile.
- Instrument analizare SEO.
- Instrumente analiză structură.
- Instrument analizare BackLink-uri
- Google Search Console.